شارژ کارتریج اپسون در محل

شارژ کارتریج اپسون Epson در محل

شارژ کارتریج اپسون در محل برای شرکت و سازمان ها بسیار بصرفه است.

فراموش نکنید که شارژ کارتریج اپسون نیاز به تخصص دارد.

شارژ کارتریج اپسون در محل

پرینترهای اپسون به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و بهترین پرینترهای خانگی و اداری با قابلیت‌های ارسال فکس، اسکن، پرینت و کپی در بازار موجود هستند.

یکی از مهم‌ترین و بیشترین مشکلاتی که افراد درحین کار با این چاپگرها با آن مواجه می‌شوند، تمام شدن جوهر کارتریج و شارژ یا تعویض آن بشمار می‌آید.

اگر شارژ کارتریج اپسون در محل انجام شود از کیفیت کار نیز مطمئن خواهید بود و هر گونه اشکال در محل شما برطرف خواهد شد.

کارتریج‌های اصل اپسون از کیفیت چاپ بالایی برخوردار هستند، اما برخی کاربران ترجیح می‌دهند بیشتر از کارتریج‌های شارژی استفاده نمایند.

شارژ دوباره کارتریج های اپسون مشکلات و روش‌های مخصوص به خود را دارد که در ادامه به آن‎ها اشاره خواهیم کرد.

شارژ یا تعویض کارتریج اپسون Epson

تعویض کارتریج اپسون همیشه پس از تمام شدن یا خشک شدن جوهر انجام می‌شود.

عده‌ای از دارندگان پرینترهای اپسون ترجیح می‌دهند برای کاهش هزینه‌ها، کارتریج دستگاه اپسون خود را به جای تعویض، شارژ نمایند. باتوجه به اینکه شارژ کارتریج پرینترهای اپسون، سبب ایجاد صدمات و خرابی‌هایی برای دستگاه می‌شود، بهتر است پس از پایان جوهر چاپگر کارتریج تعویض گردد.

خرابی و صدمات ناشی از شارژ کارتریج ممکن است به حدی باشد که دستگاه شما نیاز به بررسی و تعمیر اساسی ازسوی نمایندگی داشته باشد. لذا بهترین کار پس از خشک شدن یا تمام شدن جوهر پرینتر تعویض کارتریج محسوب می‌شود نه شارژ آن.

شارژ کارتریج اپسون

پرکردن کارتریج اپسون، نیاز به تخصص دارد، زیرا شارژ کارتریج این دستگاه توسط یک سرنگ انجام می‌شود. در هنگام شارژ سرنگ باید از جوهر پر شود و سپس به صورت دستی به سوراخ کوچک در روی کارتریج تزریق شود.

این کار به دلیل ظرافت و دقت بالایی که نیاز دارد بسیار زمان‌بر است. مسئله مهم در اینجا این است که سوراخ باید توسط تکنسین و با استفاده از دریل یا هویه لحیم‌کاری ایجاد گردد. با نبودن سوراخ روی کارتریج امکان شارژ آن وجود ندارد.

درنتیجه تعویض کارتریج علاوه‌بر بی‌دردسر بودن سبب حفظ سلامت چاپگر می‌گردد. لذا پیشنهاد گروه هفت آسمان به شما مشتریان گرامی تعویض کارتریج در هنگام تمام شدن جوهر است.

جهت تعویض کارتریج پرینتر اپسون کافی است با شرکت هفت آسمان تماس بگیرید، تکنیسین‎های باتجربه این شرکت در اسرع وقت به محل شما اعزام می‌شوند و اقدام به تعویض کارتریج چاپگر شما می‌نمایند. تکنسین‌های شرکت هفت آسمان پس از تعویض کارتریج پرینتر اپسون، به شما ضمانت‌نامه تحویل می‌دهند.

مشکلات شارژ کارتریج اپسون Epson

همانطور که ذکر شدن شارژ کارتریج اپسون دارای حساسیت زیادی است و به دقت بالایی نیاز دارد. اگر تکنیسینی که عمل شارژ کارتریج را انجام می‌دهد، باتجربه نباشد این فرآیند با مشکلاتی روبرو می‌شود. این مشکلات عبارتند از:

ریخته شدن جوهر و ایجاد آلودگی

درصورت عدم دقت در زمان پرکردن کارتریج اپسون، ممکن است جوهر ریخته شود و سطوح را آلوده کند. برای تمیز کردن لک‌های ایجاد شده باید از آب و صابون و تمیز‌کننده‌های دیگر استفاده کرد.

تنظیم مجدد چیپست کارتریج

یکی دیگر از مشکلات شارژ کارتریج اپسون، از تنظیم خارج شدن چیپست دستگاه محسوب می‌شود. اگر چیپست مجدداً تنظیمم نگردد توسط رایانه دستگاه قابل شناسایی نیست. افرادی که کارتریج پرینتر اپسون خود را شارژ می‌کنند می‌توانند توسط یک دستگاه الکترونیکی که قیمت مناسبی نیز دارد کار تنظیم چیپست را انجام دهند. 

خدمات شارژ و تعویض کارتریج پرینترهای اپسون Epson

شرکت هفت آسمان با همراهی کادری مجرب و حرفه‌ای خدماتی نظیر عیب‌یابی و تعمیر پرینتر، تعویض و شارژ کارتریج را انجام می‌دهند. باتوجه به مراحل دشوار شارژ کارتریج اپسون تکنسین این شرکت تمام سعی خود را در انجام یک شارژ بدون نقص بکار می‌گیرند.

کارتریج اپسون

لذا تنها کافی است شما با این شرکت ارتباط برقرار نمایید و مشکل دستگاه خود را به پرسنل گزارش دهید. تکنسین‌های فنی شرکت در سریع‌ترین زمان ممکن جهت ارائه هرگونه خدماتی که شما نیاز دارید به محل اعزام می‌شوند.

کلام آخر

ایده‌آل‌ترین خدماتی که یک شرکت در هنگام تعویض یا شارژ کارتریج می‌تواند ارائه دهد، انجام این کار با متریال اورجینال و استاندارد محسوب می‌شود. استفاده از کارتریج اورجینال ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد اما در عوض دستگاه شما از هر عیب و نقصی در آینده ایمن می‌ماند.

شرکت هفت آسمان این اطمینان را به شما می‌دهد که تمام خدمات مربوط به کارتریج پرینترهای اپسون را با کالای اورجینال و استاندارد انجام دهد و پس از پایان کار به شما ضمانت‌نامه ارائه دهد.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *