شارژ کارتریج کانن در محل

شارژ کارتریج کانن – Canon در محل

شارژ کارتریج کانن در محل از نظر زمان و کیفیت بسیار مناسب است.

پرینترهای کانن Canon در چهار مدل مختلف لیزری رنگی، لیزری سیاه و سفید، جوهرافشان و پرینترهای چند کاره در بازار موجود هستند.

تعمیر پرینتر کانن canon

از خدمات مصرفی که تمام پرینترها دارند، خالی شدن کارتریج محسوب می‌شود. مهم‌ترین و اساسی‌ترین اقدام در زمان خالی شدن کارتریج شارژ مجدد آن با مواد اورجینال و استاندارد بشمار می‌آید.

معمولاً هر کارتریج را می‌توانید به دفعاتی خاص شارژ نمایید که اغلب برای هر چاپگر 3 تا 4 بار تعریف شده است.

شارژ بیش از حد کارتریج می‌تواند به آن آسیب ‌برساند و نهایتاً پرینتر شما دچار مشکل و اختلال در عملکرد شود. در این مطلب قصد داریم درخصوص زمان مناسب شارژ کارتریج و خدمات شارژ در محل، به نکات مفیدی اشاره نماییم.

بهترین زمان شارژ کارتریج

درصورت کاهش مواد مصرفی کارتریج که تونر و جوهر هستند، پرینتر پیامی مبنی بر اتمام این مواد می‌دهد.

شما در دستگاه‌های قدیمی که نمایشگر پیام ندارند، از کیفیت کار دستگاه و برگه‌های چاپ شده هم می‌توانید متوجه اتمام این مواد بشوید. به محض مشاهده این پیام یا برگه‌های چاپ شده بسیار کم‌رنگ، جهت تعویض یا شارژ کارتریج اقدام نمایید.

معمولاً شارژ کارتریج هر شش ماه یکبار لازم می‌شود اما  این زمان کاملاً بستگی به حجم برگه‌های چاپی دارد، اگر شما تعداد برگه‌های زیادی را به صورت روزانه چاپ می‌کنید ممکن است کارتریج دستگاه‌تان زودتر نیاز به شارژ داشته باشد.

شارژ کارتریج کاری فنی و تخصصی محسوب می‌شود، بنابراین باید توسط متخصصین و تکنیسین‌های باتجربه انجام شود.

شارژ کارتریج در هرکدام از انواع دستگاه‌های پرینتر کانن Canon، با مراحل مختلفی روبرو است درنتیجه تجربه در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

تکنیسین‌های گروه هفت آسمان، این تبحر و مهارت را دارند که باتوجه به نوع و مدل دستگاه پرینتر شما، خدمات تعویض و شارژ کارتریج را انجام دهند.

کارتریج لیزری کانن Canon 

کارتریج‌های لیزری دارای دو بخش تونر و دارم هستند، در بعضی از پرینتر‌ها این دو بخش دریک کارتریج قرار دارند و در برخی از پرینترها در دو کارتریج مجزا هستند.

تونرها در پرینترهای لیزری رنگی در 4 رنگ قرمز، آبی، زرد و مشکی هستند و در پرینترهای لیزری سیاه و سفید، به صورت تک رنگ و مشکی هستند.

شارژ کارتریج کانن در محل

کارتریج جوهرافشان کانن Canon

در پرینترهای جوهرافشان نیز مانند پرینترهای لیزری دو بخش جوهر و هد وجود دارد.

دستگاه‌های جوهرافشان، پرینترهای رنگی هستند که وجود 4 رنگ آبی، قرمز، زرد و مشکی در آن‌ها الزامی است.

در برخی از مدل‌ها این 4 رنگ در دو کارتریج مختلف قرار دارند و در برخی دیگر در یک کارتریج.

نقطه مشترک تمام کارتریج‌ها تمام شدن تونر یا جوهر محسوب می‌شود که در این زمان یا به‌طور کامل باید تعویض گردند و یا شارژ شوند. معمولاً افراد شارژ کارتریج را به تعویض آن ترجیح می‌دهند زیرا تعویض کارتریج نو و اورجینال هزینه‌های بالاتری به همراه دارد.

نحوه شارژ کارتریج

کارتریج دستگاه پرینتر باید به موقع شارژ شود تا کیفیت چاپ کاهش نیابد. شما می‌توانید جهت شارژ کارتریج دستگاه کانن خود، با گروه هفت آسمان تماس حاصل نمایید.

این شرکت در اولین فرصت تکنسین حرفه‌ای و باتجربه خود را به محل شما اعزام می‌نماید.

تکنیسین در اولین قدم جهت انجام شارژ دستگاه شما را خاموش می‌کند، سپس پوشش کناری را برمی‌دارد.

در مرحله بعد درام را بیرون آورده و چرخنده و میله PCR را جدا می‌نماید. تکنیسین در این مرحله بخش جوهر و ضایعات را که از بخش‌های مهم کارتریج هستند بیرون می‌آورد. در مرحله بعد وایپر بلید نیز از کارتریج جدا و کاملاً تخلیه می‌گردد.

درنهایت تکنیسین با تزریق تونر یا جوهر به داخل کارتریج، این قسمت را شارژ می‌نماید و تمام بخش‌های جداشده را مجدداً می‌بندد. شارژ کارتریج کانن جزئیات خاصی دارد که تکنیسین‌های گروه هفت آسمان به شکل کاملاً صحیح و بدون نقص انجام می‌دهند.

شارژ کارتریج کانن در محل

شارژ کارتریج کانن Canon در محل

ارائه بهترین و بالاترین خدمات فنی یکی از اهداف مهم شرکت هفت آسمان محسوب می‌شود.

به همین جهت این شرکت خدمات تعمیر پرینتر و شارژ کارتریج در محل را راه‌اندازی نموده است.

شما مشتری گرامی می‌توانید به محض پایان یافتن جوهر یا تونر پرینتر کانن Canon خود، با مرکز هفت آسمان تماس بگیرید و گزارش خرابی یا اتمام کارتریج دستگاه‌تان را اعلام بفرمایید. شرکت هفت آسمان در سریع‌ترین زمان ممکن تکنیسین باتجربه و حرفه‌ای خود را به محل اعزام می‌نماید.

 تکنیسین در حضور شما شارژ یا تعویض کارتریج را انجام می‌دهد و پس از اتمام کار به جهت اطمینان چند برگه‌ای پرینت می‌گیرد تا از صحت عملکرد دستگاه اطمینان حاصل نماید.

درنهایت تکنیسین برگه ضمانت‌نامه مهر شده شرکت را به شما تقدیم می‌کند. لازم به ذکر است تمام تونرها، جوهرها و کارتریج‌های استفاده شده در این شرکت همگی فابریک و استاندارد هستند.

کلام آخر

ارائه خدمات تعمیری در محل یکی از بهترین گزینه‌ها در سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

مشغله‌های کاری، ترافیک شهری و الزام به سرعت تعمیر و راه‌اندازی یک سیستم سبب شده است که لزوم تعمیرات در محل کاملاً احساس شود.

شرکت هفت آسمان مفتخر به ارائه خدمات تعویض و شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در محل شما است. تنها اقدامی که لازم است شما انجام دهید، تماس سریع و به موقع در هنگام نیاز محسوب می‌شود. همکاران ما در شرکت مشخصات دستگاه و اطلاعات کامل درخصوص مشکل آن از شما می‌گیرند و در اولین فرصت تکنیسین فنی را به محل شما اعزام می‌نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *