شارژ کارتریج لیزری با بهترین قیمت

شارژ کارتریج لیزری با بهترین قیمت

شارژ کارتریج لیزری با بهترین قیمت توسط تکنسین های حرفه ای شرکت هفت آسمان در محل، با ایاب ذهاب رایگان انجام می شود.

بعد از گران شدن دلار و تشدید تحریم های کشور قیمت کارتریج لیزری نیز همانند سایر کالاها باافزایش قیمت روبرو شد و شرکتها و مجموعه های مختلف برای کاهش هزینه های خود به جای خرید کارتریج  جدید، کارتریج های لیزری خود را شارژ میکنند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم سوالات متداول درباره شارژ کارتریج لیزری و شارژ کارتریج رنگی را پاسخ دهیم .

شارژ کارتریج لیزری با بهترین قیمت

کارتریج لیزری مواد مصرفی میباشد و بعد از چاپ تعداد مشخصی برگ کاغذ به پایان میرسد،شارژ کردن مجدد منبع تونر کارتریج لیزری توسط پودر مخصوص را شارژ کارتریج میگویند،که به علت مصرفی بودن  قطعات کارتریج شاید یک یا چند قطعه مانند چیپ و درام نیاز به تعویض داشته باشد که تکنسینهای مجرب شرکت هفت آسمان قبل از هرگونه شارژ کارتریچ قسمتهای مختلف آنرا تست و نتیجه را به مشتری اعلام میکند..

اگر در کارگاه مجهز و با استفاده از پودر و قطعات مرغوب انجام شود هیچگونه آسیبی به چاپگر نخواهد رساند ولی اگر توسط اشخاص غیر متخصص و با پودربی کیفیت انجام شود قطعا به چاپگر آسیب خواهد رساند.(برای شارژ کارتریج حتما به شرکت های معتبر مراجعه نمایید)

اطمینان از اصلی بودن پودر یا به اصطلاح تونر مورد مصرف شارژ کارتریج

منظور از پودر اورجینال یعنی پودری که سازنده و کمپانی برای کارتریج ها استفاده مینماید و هیچ کمپانی پودر شارژ خود را جداگانه در بازار عرضه نمیکند و درنتیجه پودر شارژ اورجینال وجود ندارد.ولی درجه بندی پودرها از لحاظ کیفیت در بازار گسترده میباشد.

آیا با شارژ کارتریج لیزری ،کیفیت چاپ کارتریج پایین می آید؟

معمولا با هر بار شارژ درصدی از کیفیت چاپ کمتر میشود که معمولا در کارتریج های لیزری رنگی این افت کیفیت بیشتر محسوس میباشد ولی اگر این شارژ توسط افراد متخصص و با پودر و قطعات درجه یک انجام شود، در کارتریج های لیزری سیاه سفید شاید افت کیفیت برای کاربر اصلا ملموس نباشد ،بااین حال کارتریج مواد مصرفی میباشد و بعد از هر بار چاپ قطعات داخل کارتریج هم اصطحکاک خواهند داشت که همین امر از کیفیت کار میکاهد.

بعد از شارژ کارتریج انتظار چند برگ پرینت را باید داشته باشیم

تعداد پرینت کارتریج به مدل و برند آن بستگی دارد و اینکه کارتریج شارژ شده اورجینال باشد و یا غیر اورجینال، ولی در اکثر کارتریج های لیزری، کارتریج شارژ شده با قبل از شارژ تفاوت محسوسی نخواهد داشت در صورتی که از پودر مرغوب و توسط افراد متخصص شارژ کارتریج انجام شود.

هر کارتریج چند بار شارژ میشود؟

معمولا توصیه تکنسینهای شرکت هفت آسمان بر اینست که  بیش از سه بار شارژجهت کارتریج لیزری پیشنهاد نمیشود ولی اگر کارتریج اورجینال و یا درجه یک و مرغوب باشد ،پوسته کارتریج تا بیش از 10 بار قابلیت شارژ دارد.و این امر بستگی به کاربر چاپگر دارد و اگر کاربر اصطحکاک بالایی به کارتریج وارد نکند شاید تا بالای 15 مرتبه هم پوسته کارتریج قابلیت شارژ داشته باشد ولی باید این مسئله را درنظر داشته باشید که بعد از هر بار شارژ کارتریج اتصالات کارتریج و همچنین پوسته کاست کارتریج در اثر انقباض و انبساط زیاد از کیفیت آن کاسته خواهد شد.

هزینه شارژ کارتریج چقدر میباشد؟

بستگی به مدل کارتریج شما دارد که چند گرم پودر برای شارژ آن استفاده میشود و آیا نیاز به تعویض قطعه دارد و یا خیر ،منظور از

 شارژ کارتریج پر کردن پودر خالی شده کارتریج میباشد و هزینه شارژ کارتریج به بزرگی و یا کوچکی کارتریج شما بستگی داردودر

شرکت هفت آسمان جهت ارگانها و سازمانها و خصوصا به پاس زحمات کادر درمان قیمت شارژ با عقد قرارداد ارگانی با پنجاه درصد تخفیف ارایه میگردد.

خدمات شارژ و تعمیر دستگاههای کپی و پرینتر در محل بدون هزینه ایاب ذهاب

با افتخار شرکت هفت آسمان با بیش از هفده سال تجربه در ارایه خدمات ماشینهای اداری که شامل تعمیر کلیه پرینترهای صنعتی و خانگی و دستگاههای کپی و شارز کارترج های لیزری و جوهر افشان و فروش کارتریجهای لیزری و جوهر افشان با گارانتی شرکتی و کلیه خدمات اشاره شده در محل با ایاب ذهاب رایگان در خدمت مشتریان خود میباشد .

مناسبترین شرکت برای شارژ کارتریج چه شرکتی میباشد؟

بهترین انتخاب برای انجام دادن شارژ کارتریج ،شرکتی میباشد که کارگاهی مجهز برای شارژ کارتریج داشته باشد و همچنین رزومه قوی در کسب رضایت از مجموعه ها،شرکتها و سازمان های بزرگ و کوچک داشته باشد و با خدمات قوی و با سرعت بالا بتواند بهترین کیفیت شارژ کارتریج را ارائه دهد که در این میان میرسیم به شرکت هفت آسمان با کادر مجرب و دارابودن پنج دفتر فعال با بیش از پنجاه پرسنل در جهت ارایه کلیه خدمات شارز کارتریج لیزری و جوهر افشان و فروش کارتریج جوهر افشان و لیزری در محل با ایاب ذهاب و ارایه مشوره رایگان تکنسینهای خود .

به امید همراهی شما عزیزان

شرکت هفت آسمان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *