شارژ کارتریج جوهر افشان

شارژ کارتریج جوهر افشان را چگونه انجام دهیم؟

برای شارژ کارتریج جوهر افشان به چهار رنگ جوهر مخصوص کارتریج و چهار سرنگ معمولی که اغلب تو همه جا پیدا میشه احتیاج داریم.

روش کار به این صورت هست که ابتدا باید مارک و برچسب روی کارتریج را جداکنیم ویابا سرنگ از محفظه ریزهرنمد ریختن جوهر را انجام دهیم، با سرنگ هر رنگ جوهر را بصورت تفکیکی به اندازه ظرفیت کارتریجی که میخواهیم شارژ کنیم با تزریق جوهر در قسمت نمد انجام میدهیم.

در کارتریج رنگ مشکی فقط از یک رنگ منبع را پر میکنیم و اگر منبع کارتریج رنگی دارای سه رنگ باشد ،باید دقت کنیم که هر رنگ را از سوراخ هم رنگ خودش تزریق کنیم درغیراینصورت کارتریج رنگ قاطی کرده وترکیب و خراب میشود در کارتریج هایی که دارای چهار جای مجزا میباشند تزریق جوهر در هر منبع بصورت جداگانه انجام میشود.

شارژ کارتریج اپسون در محل، شارژ کارتریج جوهر افشان

هواگیری در هنگام شارژ

بعد از عملیات پر کردن کارتریج باید از قسمتی که شارژ را انجام داده اید با فشار هوا جوهر رابه سمت هد هدایت کنید تا اصطلاحا کارتریج را هواگیری کنید برای این کار میتوانید از سوراخی که شارژ را انجام داده اید فوت کنید و جلوی هد کارتریج دستمال کاغذی نگهدارید و با خروج جوهر و رنگی شدن دستمال کاغذی مطمئن شوید که کارتریج هواگیری شده است.اگر همه مراحل را به درستی انجام دهید کارتریج شارژ شده و آماده استفاده میباشد.

چنانچه انجام این موارد برایتان کمی سخت است و یا زمان انجام آن را ندارید، با شرکت هفت آسمان پارس در تماس باشید تا در محل خودتان شارژ مارتریج برایتان انجام شود. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *