خرید پرینتر

خرید پرینتر

خرید پرینتر به پارامترهایی بستگی دارد که باید به آن ها جواب بدهید تا خرید درستی انجام دهید.

چه پرینتر و با چه کاربردی مورد نیازمون هست و چقدر پول داریم همیشه دغدقه همه ما هست و هزار تا چه کار کنم و نکنم برامون پیش میاد.

یه موقع هایی هست تصمیم داریم برای خونه و یا شرکتی که در اون کار میکنیم پرینتر بخریم که خیلی فکر و ذهنمون رو به خودش مشغول میکه از یک طرف میخواهیم بهترین چاپ و پرینت رو داشته باشیم و از طرف دیگه بتونیم راحت و بدون دردسر پرداختی اون رو داشته باشیم برای من پیش اومد این مشکل و از طریق یکی از همکارانم با شرکت هفت آسمان آشنا شدم از از شانس خوب من این شرکت وارد کننده بزرگ دستگاههای پرینتر و کپی و انواع لپ تاپ با برندهای مختلف استوک از اروپا هستش و بعد اینکه با کارشناسان واقعا کاربلد مجموعه آشنا شدم با پیشنهادشون یک دستگاه سه کاره و یک دستگاه سه کاره خریداری کردم و برای من خیلی جالب بود شرکت هفت آسمان دستگاههای خریداری شده را با فاکتور معتبر شرکتی و با  یکسال گارانتی به من تحویل داد.

همیشه خرید مطمئن برای ما خاطره خوبی رو تو ذهن ما از خودش به یادگار میذاره

09128863103

22004499

طول عمر هر پرینتری به طول عمر کارتریج دستگاه بستگی دارد. یکی از نکات مهم در خرید چاپگر توجه به کارتریج آن است در پرینترهای لیزری کارتریج نسبت به نوع جوهری عمر و ظرفیت بیشتری دارد. کارتریج لیزری قابل شارژ است. در حالیکه کارتریج چاپگر جوهر افشان را توصیه می‌شود، دوباره شارژ نکنید.

 از طرفی دیگر بعد از باز شدن پلمپ کارتریج جوهرافشان باید آن را سریع استفاده کنید. چون در غیر این صورت کارتریج خشک شده و دیگر قابل استفاده نیست. به منظور افزایش طول عمر کارتریج می‌توان با رزولوشن پایین پرینت گرفت و یا تونر را در حالت صرفه‌جویی قرار داد. البته به شرطی که این گزینه در چاپگر باشد

از تهیه کارتریج های تعمیری و یا غیر اصلی اجتناب کنید!

استفاده از کارتریج غیر اصلی  مثل این هست که شما برای تهیه غذا از محصولات  بدون کیفیت استفاده کنید و به تدریج به بدنمون آسیب بزنیم.

توصیه می‌شود هرگز کارتریج تعمیری یا غیر اصلی  برای پرینترتان خریداری نکنید.

تا مجبور نشویم بعد از زمان کوتاهی هزینه بیشتر برای تعمیر دستگاه پرداخت کنیم .

یکی دیگر از موارد مهم در تهیه پرینتر، توجه به این مسئله است که شما از پرینتر چه استفاده‌ای می‌خواهید بکنید؟ اگر تمایل دارید برای چاپ اسناد از پرینتر استفاده کنید و بیشتر نوشته و تصاویر شما سیاه و سفید است، هزینه کردن برای پرینتر رنگی از لحاظ هزینه ای به صرفه نیست. اما اگر از پرینتر برای پرینت تصاویر رنگی و عکس استفاده می‌کنید، بهتر است از پرینتر رنگی استفاده کنید.

نتیجه گیری اینکه

در خرید دستگاههای چاپ باید با مراکزی مشاوره داشته باشید که بتوانند بر اساس نیاز شما دستگاههایی را به شما معرفی کنند که هم از لحاظ کیفیت و هم اقتصادی بصرفه باشد

هفت آسمان با خدمات متمایز و کارشناسی و ایاب ذهاب رایگان درمحل مشتری

09128863103

22004499

نکات مهم در خرید پرینتر

پرینتر معدود دستگاههایی است  که نقش مهمی در زندگی روزمره مان دارد و همه ما  با آن کار کرده ایم به همین دلیل دانش آموزان و ارگانها و شرکتهای متعدد  ترجیح می دهند با خرید بصرفه  پرینترهای خانگی برای موارد چاپ خود زمان کمتری صرف کنند و خود را از مراجعه به بیرون از منزل و صرف زمان جهت پرینت معاف کنند . 

اما اگر پرینتر را برای استفاده های معمولی نیاز داشته باشیم، انجام هزینه بالا برای تهیه آن، اقتصادی نخواهد بود و خوشبختانه امروزه تنوع بسیار زیادی در حوزه پرینتر ها هست و در بازه قیمتی می توان این دستگاهها را پیدا کرد. از این رو در این برهه زمانی  قصد داریم بهترین پرینتر های ارزان بازار را به شما معرفی کنیم تا اگر به دنبال یک دستگاه اقتصادی  برای امور معمولی خود هستیم دستگاههای مناسبی در بازار وجوددارد .

 اگر در جستجوی  بهترین پرینترهای قیمت مناسب هستید بهتر است در هنگام خرید نکاتی را مد نظر قرار دهیم تا بتوانیم با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار داریم ارزان ترین  دستگاههای بازار را برای انجام کارهای  خود خریداری نماییم.

انواع پرینتر

پرینترهای لیزری دارای انواع مختلفی هستند و در تقسیم بندی آن ها کاربردهایشان هم مد نظر قرار گرفته می شود. به صورت کلی پرینترهای  لیزری دارای دو نوع تک رنگ و رنگی هستند و این دو نوع از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. کارتریجی که در پرینترهای تک کاره مورد استفاده قرار می گیرد کارتریج مشکی می باشد.

 

اندازه پرینتر

پرینترها دارای اندازه مختلفی هستند و هر شخص به تناسب مکانی  که در اختیار دارد میتواند پرینتر با ابعاد مناسب را خریداری نماید.

 افرادی که از فضای محدود تری برخوردار هستند می بایست به دنبال پرینترهایی که جمع و جور تر هستند باشند تا بتوانند آن را در مکان مد نظرشان جا دهند. به طور کلی پرینترهایی که از اندازه نسبتا بزرگی برخوردار هستند معمولاً توسط سازمانها یا مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرند

تعمیر پرینتر epson در محل

کیفیت چاپ

با ورود پرینتر های لیزری به بازار بسیاری از افراد جذب خرید این پرینترها شدند. چراکه این چاپگرها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. باید این نکته را خاطرنشان شویم که پرینترهای لیزری نسبت به پرینترهای جوهر افشان از قیمت بالاتری برخوردار هستند و باید برای خرید آن ها مقدار بیشتری هزینه نمایید.

بنابراین هر کاربر به تناسب میزان عملکرد مورد انتظار خود از چاپگر و بودجه ای که در دست دارد می تواند یکی از انواع مختلف چاپگر موجود در بازار را انتخاب نماید. توصیه ما به کاربرانی که قرار است از چاپگر برای انجام کارهای حرفه ای استفاده کنند این است که چاپگر های لیزری را برای انجام این کار انتخاب کنند. چرا که از کیفیت چاپ بالایی برخوردار می باشند.

در انتخاب و خرید دستگاههای چاپی راحت ترین کار میتواند بهره گیری و مشاوره از شرکت هفت آسمان با کادر و تکنسین مجرب با ارائه راهکارهای مناسب جهت سهولت در کار میباشد .

گروه هفت آسمان پارس

09128863103

22004499

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *