تعمیرات و شارژ کارتریج در محل

شارژ کارتریج  و تعمیر پرینتر در محل

شارژ کارتریج در محل و تعمیرات پرینتر، از اصلی ترین خدمات گروه هفت آسمان است.

اول از همه ببینیم کارتریج پرینتر چیست؟

کارتریج پرینتر از اصلی‌ترین قسمت‌های پرینتر محسوب می‌شود. کارتریج مخزنی است که داخل آن تونر (پودر)، درام، مگنت، فوم رول و قطعات دیگر قرار دارد.

کارتریج وظیفه دارد چاپ روی کاغذ را انجام دهد، به این صورت که پودر را روی کاغذ برده و توسط فیوزینگ پرینتر پخته می‌کند.

کارتریج‌ها مصرفی هستند، به این معنی که بعد از اتمام تونر باید شارژ شوند. شارژ کارتریج بسیار حساس‌ است به همین علت باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

کارشناسان ما آماده شارژ کارتریج و سرویس در محل (تهران) هستند.

سرویس ایاب و ذهاب رایگان

شماره تماس: 4499 2200  و  103 63 88 0912

 

 

شارژ کارتریج حتماً باید به صورت یکنواخت و مرتب انجام گیرد تا کارتریج شما سلامت باقی بماند. کارتریج‌ها مدل‌های مختلفی از برندهای متفاوتی هستند، اچ پی، کانن، سامسونگ، شارپ و… از انواع برندهای کارتریج بشمار می‌آیند.

البته در حال حاضر برند اچ پی و کانن بیشتر مورد استفاده هستند. البته تکنسین های هفت آسمان علاوه بر شارژ کارتریج های  کانن و اچ پی، شارژ و تعمیرات برند سامسونگ، اپسون و دیگر مدل ها را نیز انجام میدهند.

کارتریج اورجینال

درام کارتریج چیست؟

درام کارتریج یکی از مهم‌ترین قطعات موجود در تمامی کارتریج‌ها است و در شارژ کارتریج در محل یکی از عوامل اصلی محسوب می‌شود.

درام استوانه‌ای است از جنس آلومینیوم که در رنگ‌های آبی و سبز موجود است.

باتوجه به انواع مختلف پرینتر، درام‌ها نیز در هرکدام از مدل‌های مختلف پرینتر، انواع متفاوتی دارند که در اندازه و شکل با یکدیگر تفاوت دارند.

درام‌ها به‌طورکلی شامل 1005، 1010، 2035، a17 و… می‌شوند.

وظیفه اصلی درام‌ها بالابردن کیفیت نوع چاپ روی کاغذ بشمار می‌آید، درام پودر داخل کارتریج را طبق دستور پرینتر روی کاغذ می‌برد و در کل صفحه پرس می‌کند.

کارشناسان گروه هفت آسمان به شما توصیه می‌کنند برای حفظ سلامت کارتریج پرینتر، تعویض درام را در برنامه خود قرار دهید.

با تعویض درام علاوه‌بر بالا بردن کیفیت چاپ از لحاظ فنی نیز کارتریج در سلامت باقی می‌ماند.

کارشناسان ما آماده شارژ کارتریج در محل و سرویس پرینتر در محل (تهران) هستند.

سرویس ایاب و ذهاب رایگان

شماره تماس: 4499 2200  و  103 63 88 0912

 

داستان های من و دنیای پرینتر،رایج ترین مشکلات پرینترهای اچ پی
عیب یابی پرینتر

مگنت کارتریج چیست؟

مگنت کارتریج هم مانند درام یکی از مهم‌ترین قطعات تشکیل دهنده کارتریج محسوب می‌شود.این قطعه مانند آهنربا تونر یا همان پودر را روی خود نگه می‌دارد.

سؤال مهم در این قسمت این است که مگنت چه زمانی خراب است و نیاز به تعمیر دارد؟

در جواب این سوال باید بگوییم، اگر کیفیت کارتریج پایین باشد و شما با تعویض درام نیز به کیفیت دلخواه نرسیدید، آن زمان مگنت نیاز به تعویض دارد.

داخل مگنت آهنربایی وجود دارد که هر چقدر قوی‌تر باشد باعث کیفیت بیشتر کارتریج می‌شود.

 آیا می‌توان چند بار کارتریج پرینتر را شارژ کرد ؟

تمام پرینترهای لیزری و جوهری، به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم مصرفی، دارای کارتریج مجزا هستند. شاید برای شما سؤال باشد که، آیا کارتریج پرینتر قابل شارژ است؟ آیا انجام شارژ کارتریج کار درستی است؟

در جواب باید به شما عزیزان بگوییم، کارتریج ها با هم متفاوت هستند، کارتریج‌های ایرانی را نمی‌توانید شارژ نمایید. اما اگر از کارتریج‌های چینی یا فابریک استفاده می‌کنید آن‌ها را می‌توانید 6 تا 7 بار شارژ نمایید.

سؤال مهمی که اینجا مطرح می‌شود این است که چه کارتریجی بخریم؟

شما اگر می‌خواهید کارتریجی داشته باشید که آن را به راحتی شارژ کنید و کیفیت مطلوبی به شما بدهد لازم است ابتدا کارتریج اورجینال را تست نمایید. به علت بالا بودن قیمت کارتریج اصلی شما می‌توانید از طرح همان کارتریج یعنی کارتریج چینی درجه یک استفاده کنید.

گروه هفت آسمان به شما پیشنهاد می‌دهد همین دونوع کارتریج را خریداری کنید و به هیچ وجه سراغ کارتریج ارزان قیمت نروید زیرا سلامت پرینتر شما به خطر می‌افتد.

بهترین راه‌کار برای استعلام اصل بودن کالا، بررسی هولوگرامی است که روی کارتریج درج شده است.

کارتریج پرینتر اچ پی

در پرینتر‌های رنگی اچ پی از چهار رنگ اصلی مشکی، آبی، قرمز و زرد استفاده می‌گردد. در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر وصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید.

اما در چاپگرهای پیشرفته، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است.

شارژ کارتریج پرینتر اچ پی در محل

اتمام پودر کارتریج اچ پی از مشکلات پرینتر این برند محسوب می‌شود. پرینترهای اچ پی جدید، اخطار اخطار(error) روی صفحه نماشیگر مشخص می‌شود و به شما نشان می‌دهد کارتریج به اتمام رسیده و نیاز به شارژ دارد.

در پرینترهای قدیمی‌تر اتمام کارتریج با اخطار همراه نیست و شما باتوجه به نحوه چاپ باید تشخیص دهید که نیاز به شارژ دارند. نکات مهمی درخصوص شارژ کارتریج باید درنظر داشته باشید این است که شارژ باید به بهترین شکل ممکن و با استفاده از کارتریج درجه یک انجام شود.

در کارتریج‌های لیزری رنگی نیز باید، شارژ با حساسیت و ظرافت خاصی انجام گیرد.کارتریج‌های جوهری از دیگر کارتریج‌ها حساس‌تر هستند و شارژ آن‌ها باید با استفاده از جوهرهای اصل و توسط تکنسین‌های متخصص انجام شود.

شما جهت انجام شارژ کارتریج پرینتر خود فقط کافی‌است با شرکت هفت آسمان پارس تماس بگیرید و مشکلات پرینتر خود را کامل برای ما شرح دهید.  تعمیرکاران تخصصی کارتریج های اچ پی بعد از بررسی ایرادات شما، به محل اعزام می‌شوند و با بهترین تونرهای اورجینال و موجود در ایران، شارژ کارتریج اچ پی شما را انجام می‌دهند.

ما بعد از انجام مراحل شارژ کارتریج اچ پی، کارتریج‌ها توسط تکنیسین تست می‌گردد و به شما تحویل داده می‌شود.

هزینه شارژ کارتریج پرینتر اچ پی

قیمت‌های شارژ کارتریج بر طبق نرخ اتحادیه تعیین می‌گردد، باتوجه به اینکه شرکت هفت آسمان پارس از تمامی قطعات اصلی برای شارژ کارتریچ استفاده می‌نماید. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق‌تر با این شرکت بگیرید، مشاوران ما به طور اختصاصی کمک می‌کنند که شارژ کارتریج شما سریع انجام شود.

نحوه تعویض کارتریج پرینتر اچ پی در محل

تکنیسین متخصص ابتدا کارتریج‌ها را به صورت آرام باز می‌نماید تا بتواند کارتریج را به دوقسمت تقسیم کند. سپس قسمتی که مخزن ضایعات در آن قرار دارد را باز می‌کند و قطعات فوم رول، درام و بلید را چک می‌نماید.

پس از انجام این مراحل نوبت به مگنت و تونر می‌رسد، تونر را به آرامی داخل مخزن می‌ریزند و با تشخیص تکنیسین و درصورت نیاز مگنت را تعویض می‌کنند. بعد از تمامی این مراحل کارتریج شما شارژ شده و آماده به کار است.متخصصین کارتریج اچ پی، این کار را برای شما انجام می‌دهند و پس از اطمینان از عملکرد صحیح پرینتر دستگاه را به شما تحویل می‌دهند.

شرکت هفت آسمان پارس، خدمات شارژ کارتریج‌های اچ پی ۰۵a – ، اچ پی ۱۲a – ، اچ پی ۳۵a – ، اچ پی ۲۶a – ، اچ پی ۸۳a – ، اچ پی ۸۵a – ، اچ پی90 a _ و… را در محل انجام می‌دهند. 

همچنین خدمات این شرکت شامل شارژ کارتریج لیزری رنگی اچ پی۱۷۷، شارژ کارتریج لیزری رنگی اچ پی ۲۰۱ و… می‌شود.

تعویض کارتریج پرینتر اچ پی – HP

به دلیل مصرفی بودن کارتریج اچ پی، تعویض این قطعه، باید پس از مدتی انجام شود. زمان این کار بستگی به مصرف شما دارد، برای مثال چاپگرهای سیاه و سفید لیزری معمولاً پس از چاپ ۲ هزار صفحه، به شارژ و یا تعویض کارتریج نیاز پیدا می‌کنند.

توجه داشته باشید این زمان در چاپگرهای رنگی کمتر است. بسیاری از کاربران به اشتباه تصور می‌کنند که اگر در ماه یک یا دو برگ چاپ رنگی از چاپگرهایشان بگیرند، حداقل تا دو سال نیازی به شارژ و یا تعویض کارتریج چاپگر اچ پی نخواهند داشت.

این در حالی است که تعویض و شارژ کارتریج پرینتر اچ پی ارتباطی به این موضوع ندارد.بنابراین بهتر است هم در مورد میزان استفاده از این دستگاه و هم در مورد زمان تعویض کارتریج چاپگر دقت و احتیاط لازم را داشته باشید.

کارتریج‌های پرینتر سامسونگ

کارتریج‌های سامسونگ در دو نوع کارتریج‌های لیزری رنگی و سیاه و سفید موجود هستند، که هرکدام برای خود تونر‌های متفاوتی دارند.تونر‌های رنگی و سیاه و سفیدی که داخل کارتریج پرینترهای سامسونگ ریخته می‌شوند باید اصل باشند.

شرکت هفت آسمان پارس یکی از نمایندگی‌های شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ است که از لوازم مصرفی اصلی استفاده می‌کند.همچنین این شرکت در حضور مشتری نیز شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ را انجام میدهد.

شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ

یکی دیگر از مهم‌ترین خدمات شرکت هفت آسمان پارس شارژ کارتریج سامسونگ بشمار می‌آید.

شارژ کارتریج سامسونگ با بهترین مواد مصرفی و بهترین متخصصین مجرب سامسونگ انجام ‌می‌شود.

تمامی تکنسین‌های شرکت هفت آسمان پارس مجرب و دارای مدرک شارژ کارتریج هستند.تونر‌های مورد استفاده شرکت هفت آسمان پارس برای شارژ کارتریج سامسونگ، تونر اصلی با مارک خود سامسونگ است.

شرکت هفت آسمان جزو معدود مراکزی است که از تونر اصلی سامسونگ در شارژ کارتریج استفاده می‌نماید، تونر فابریک سامسونگ به هیچ عنوان به پرینتر آسیبی وارد نمی‌کند.این شرکت پس از شارژ کارتریج سامسونگ به شما گارانتی و ضمانت می‌دهد و خیالتان را راحت می‌کند.

نحوه شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ در محل

پس از درخواست شما درخصوص شارژ کارتریج، شرکت نیروهای خود را به سرعت و کمتر از ۶۰ دقیقه به محل می‌رساند. شما می‌توانید از ابتدا تا انتهای مراحل شارژ کارتریج در کنار تکنسین باشید و نحوه شارژ کارتریج سامسونگ را از نزدیک نظاره کنید.

سؤال مهم و پرتکرار در این قسمت این است که چه زمانی کارتریج سامسونگ نیاز به شارژ دارد؟

در جواب باید گفت کارتریج‌های سامسونگ حساس هستند و شما قبل از این که کاملاً کارتریج خالی شده باشد لازم است اقدام به شارژ کارتریج  پرینتر سامسونگ نمایید. در این صورت هم سلامت دستگاه تضمین می‌شود و هم شما متحمل هزینه اضافی نمی‌شوید.  

شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ باید توسط تکنسین‌های دوره دیده انجام شود، لطفاً تا حد ممکن خودتان اقدام به انجام این کار نکنید تا آسیب جدی به پرینتر شما وارد نشود.

هزینه شارژ کارتریج پرینتر‌های سامسونگ

هزینه شارژ کارتریج در این برند مانند دیگر برندها توسط پودر معمولی ۶۵۰۰۰ تومان و توسط پودر اصلی ۸۵۰۰۰ تومان است، انجام خدمات توسط شرکت هفت آسمان پارس شامل گارانتی نیز می‌شود.گارانتی این شرکت هر گونه خرابی و عیوب کارتریج سامسونگ را در بر می‌گیرد. شما جهت دریافت خدمات شارژ در محل،  با این شرکت تماس حاصل نمایید تا تکنیسین‌های متخصص در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما اعزام گردند.

شارژ کارتریج پرینتر کانن

زمانی که جوهر در کارتریج کم شود و به پایان برسد چاپ و کیفیت پرینت به شدت کم می‌شود. شارژ کارتریج پرینتر کانن نیز توسط تکنسین و متخصصین مجرب صورت می‌گیرد.

متخصصین شرکت ما با تجربه فراوان در شارژ کارتریج کانن، می‌توانند به بهترین شکل ممکن برای شما فرآیند شارز را انجام دهند، تماس از شما خدمات شارژ کارتریج پرینتر کانن از ما.  

شارژ کارتریج پرینتر لیزری Canon

انجام خدمات شارژ کارتریج لیزری کانن به دو دسته کارتریج لیزری رنگی کانن و کارتریج لیزری سیاه و سفید تقسیم می‌شود. کارتریج لیزری کانن شامل تونر، درام، مگنت، فوم رول، بلید و دکتر بلید می‌شود.

این قطعات هر کدام وظایف خاص و حساسیت‌های مخصوص خود را دارند، درنتیجه باید شارژ کارتریج کانن با نهایت دقت انجام گیرد. شرکت هفت آسمان پارس تونر رنگی و سیاه و سفید دارد و توسط آن‌ها کارتریج را شارژ و قابل استفاده دوباره می‌کند.  

شارژ کارتریج پرینتر جوهری کانن

شارژ کارتریج پرینتر جوهری کانن کاملاً متفاوت با پرینتر لیزری انجام می‌شود، چراکه این نوع شارژ کارتریج جوهری توسط جوهر رنگی شارژ می‌شود و باتوجه به اینکه مراحل ساده‌ای دارد.

اما به دلیل حساسیت کار باید توسط متخصص انجام شود. توجه بفرمایید شارژ کارتریج جوهری کانن بسیار ظرافت کاری دارد درنتیجه، خودتان اصلاً امتحان نکنید.

تنها نکته‌ای که این دو کارتریج‌ با هم دارند در این است که کارتریج‌های جوهری و لیزری هر دو به اتمام می‌رسند و هردو نیاز به شارژ کارتریج دارند . شما می‌توانید از شرکت ما علاوه‌بر خدمات شارژ کارتریج خرید کارتریج انجام دهید.

نحوه شارژ کارتریج پرینتر لیزری و جوهری کانن

در اولین مرحله پس از خاموش کردن پرینتر تکنسین کارتریج را خارج می‌نماید. سپس به آرامی کارتریج را باز می‌نماید تا مراحل شارژ کارتریج پرینترکانن را شروع نماید.

بعد از انجام شارژ کارتریج تکنسین از دستگاه تست مربوطه را می‌گیرید تا از شارژ کردن مطمئن گردد. درصورتی که کارتریج، پس از شارژ شدن کیفیت خوبی نداشت، تکنیسین بقیه قطعه‌ها را چک می‌کند تا درنهایت کیفیت مورد نظر را بدست آورد.  

خدمات شرکت هفت آسمان پارس، برای برند کانن شامل :

تعمیر کارتریج‌های کانن

چک کردن کامل کارتریج کانن

تعمیر تخصصی پرینتر کانن

گارانتی و ضمانت شارژ کارتریج کانن

سرویس‌دهی منظم

شارژ کارتریج کانن

شارژ کارتریج جوهری کانن

شارژ کارتریج لیزری کانن

می‌گردد.

تفاوت کارتریج پرینتر لیزری و کارتریج پرینتر جوهری کانن

کارتریج‌های پرینتر لیزری کانن، فقط برای دستگاه‌های لیزری استفاده می‌شود.

در کارتریج لیزری رنگی از چهار رنگ اصلی مشکی، آبی، قرمز و زرد استفاده می‌شود و در کارتریج‌های سیاه و سفید فقط از رنگ مشکی استفاده می‌گردد.تمام تونرهای این کارتریج‌ها با هم متفاوت هستند.

درضمن تونری که برای کارتریج‌ها استفاده می‌شوند باید اصل و فابریک باشند تا حالتی روان و رقیق داشته باشند، در غیر این صورت به دستگاه آسیب می‌رسانند.  کارتریج‌های پرینتر جوهری (جوهرافشان) کانن برای چاپ به جوهر مایع نیاز دارد.

این کارتریج‌ها در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و زرد موجود هستند. در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید.

ولی در چاپگرهای امروزی محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است.

ما چه خدماتی ارائه میدهیم:

  • سرویس تخصصی کلیه قطعات کارتریج جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی کارتریج‌ها جهت کاهش هزینه مصرفی
  • بروز رسانی قطعات و کیت‌های کارتریج در صورت ارائه از سوی کمپانی‌های سازنده جهت رفع  اختلالات
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله نرم افزار درایور 
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله ماژول‌های جانبی
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و کارتریج ها و نگهداری آن‌ها
  • سرویس‌های زمانبندی شده دوره‌ای کارتریج 
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به کارتریج و کلیه مواد مصرفی چاپ
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آن‌ها در کارتریج
  • تعمیر کارتریج جوهرافشان
  • تعمیر کارتریج لیزری سیاه و سفید و رنگی 
  • تعمیر کارتریج لیزری رنگی 
  • تعمیر کارتریج‌ برندهای مختلف
داستان های من و دنیای پرینتر،رایج ترین مشکلات پرینترهای اچ پی

کلام آخر

شارژ کارتریج باید به درستی و توسط تکنسین متخصص انجام گیرد، تا هزینه‌های بالایی برای پرینتر شما نداشته باشد.

شرکت هفت آسمان پارس علاوه‌بر کارتریج‌های باکیفیت و فابریک، کارتریج‌های چینی و ایرانی نیز طبق نظر مشتریان محترم استفاده میکند.دارد.

شما با دریافت مشاوره از این شرکت، کارتریج مناسب را انتخاب می نمایید.درصورتی که کیفیت برایتان مهم است پیشنهاد می‌شود حتماً از کارتریج فابریک استفاده نمایید.

شارژ انوع کارتریج و از هر برندی توسط شرکت ما انجام می‌گیرد. و برای اطمینان شما از کیفیت خدمات، همه خدمات ما دارای گارانتی می باشد و ضمانت بازگشت وجه در نظر گرفته ایم.

کارشناسان ما آماده شارژ کارتریج در محل و سرویس پرینتر در محل (تهران) هستند.

سرویس ایاب و ذهاب رایگان

شماره تماس: 4499 2200  و  103 63 88 0912

عیب یابی پرینتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *